"Nova postavka - jos u razvitku"


Kao sto sam i napisao, stara postavka je rasformirana, posto sam hteo malo promene da unesem u akvarijum a mozda ga posaljem i na AGA-u...sve zavisi kako ce napredovati i da li cu biti zadovoljan konacnim stanjem.

Kao novinu sam ubacio Cyperus helferi u bocne zadnje delove, bio je u malo losijem stanju i stari listovi propadaju, sto se i vidi. Medjutim pojavili su se novi mladi izdanci tako da ce se oporaviti :)

Akvarijum je trenutno prenaseljen moram da mu odaberem stalne stanovnike.
Plan je da ubacim crnu pozadinu zbog dubine i posto su mi levo i desno ostrvo suvise simetricni da smislim kako cu to da resim...toliko za sada...

Коментари

  1. Анониман13/6/09 01:35

    lepo zamisljeno

    ОдговориИзбриши
  2. Druže, ova postavka mi se više svidja nego prethodna. Jedva čekam da vidim kako će se dalje razvijati i šta će ti sledeće pasti na pamet :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8/12/09 16:15

    Razvija se u ozbiljan setup. Ako je bar malo inspiracije došlo od madam Cheung Susanna i njenog "Road Of Samsara" ili danas "Gate Of Grace", skidam kapu. Podseća na upgrade-ovanu verziju pomenutog. Neodoljivo...
    TenF.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови